Ik kom al jaren bij Isabella, en ga zo lang ik in Amsterdam woon, nooit meer ergens anders heen.
Styling door Isabella
Huib•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top en gezellig bij Isabella!
Styling door Isabella
Tom•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Already my fifth time here and happy as usual!! ✨
Styling door Aisha
Fran•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Isabella is altijd top! Dit is een female owned powerful onderneemster met heel veel oog voor kwaliteit. Het is altijd heel erg natuurlijk, niet te vergelijken met andere salons. Ik had balayage ergens anders laten doen, dit was heel fel uitgevallen - Isabella zorgde met een toner ervoor dat het weer een prachtige kleur werd :) zeker een aanrader!!
Styling door Isabella
Maud•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben perfect geknipt door Aisha! En gezellig gehad.