Altijd prettig terugkomen! Fijne salon waar je snel en vakkundig wordt geholpen.
Styling door Aisha
Noel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerste keer bij Isabella en ik ga zeker terugkomen!
Styling door Isabella
Erika•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd met veel plezier naar Isabella en ze knipt precies zoals ik het voor ogen had :)
Styling door Isabella
Sophie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy with the results every time I leave this place :)
Styling door Aisha
Sofia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit zo’n goede kapper ervaring gehad. Super lieve, flexibele eigenaresse en zelfs op dr vrije dag mij gaan kleuren na een ongelukje met verkeerde haarverf. Hele fijne en rustgevende sfeer en heel mooi eindresultaat