Saiedeh is een hele lieve dame,. Ze weet veel van haar vak..en is super enthousiast 👏🏻
Styling door Saeideh•Kinderen knippen
Neda•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Op het begin supper maar daarna hell !
Ik had geboekt voor half high lights vanaf 59 euro okee dan ga je uit van 100 , 120 euro maar 240 euro !!!! Belachelijk ze hebt de boeking niet goed na gekeken terwijl deze 2 x is gewijzigd van haar kant heeft ze alles ingezet maar ik boek iets heel anders ik ga niet betalen voor iets wat ik niet boek. En dan treatwell zetten op nog show up ! En wou ze dat ik ook nog ging annuleren zodat ze geen geld aan treatwell hoeft te betalen en noemt ze mij een dief
Styling door Saeideh•Highlights - heel hoofd
Denise•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd blij en tevreden.. saiede is aardig ..
Styling door Saeideh•Vrouwen knippen
Lhot•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Amazing …she is great…she understood what I want…and great haircut
Styling door Saeideh•Vrouwen knippen
shambhawi•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zij is ontzettend goed in haar werk. De studio is perfect voor een behandeling of knippen. Zij is heerlijk rustig en zorgt goed voor een relaxte sfeer. Ik kom terug.