Ik heb mijn laser behandeling weer achter de rug. Ik heb gemerkt dat mijn haartjes zo goed als weg zijn! Het is een fijne salon waar ik al met een goed gevoel kom.Emine is een vriendelijke attente schoonheidsspecialiste. Werd altijd door haar behandeld. Goede ervaring, en altijd leuke gesprekjes gehad met dr. Dikke aanrader!
Behandeling door Alisha•Laserontharen
Selma•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure met gellac
Pedicure
Linda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer goed geholpen. Geen wachttijd en keurig gedaan. Voor herhaling vatbaar !
Gellak pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezichtsbehandeling gehad bij Sarah, ben erg tevreden Dankjewel!!!
Behandeling door Sarah Kheder•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs goede service..en stuk voor stuk allemaal lieve meiden ..ik ben erg blij dat ik daar naar toe ben gegaan