Heerlijk om in een behandel stoel te zitten die deskundig word uitgevoerd. Een heerlijke behandeling met een gezellig praatje wat wil je nog meer ☺️ Ik ben behandeld door Sarah een zeer vriendelijke medewerker met veel verstand, geeft je een heerlijk gevoel van spannen. Ga zo door!
Behandeling door Sarah Kheder•Facials / Gezichtsbehandelingen
Maike•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kan iedereen de meso therapie aanbevelen, mijn haar is nog nooit zo gezond geweest!
Behandeling door Berry Kamal•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sabrien•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Had een afspraak met Chiara en dit werd overgenomen door Esmeralda.Verder een goede behandeling gehad hoor echt top maar wat ik jammer vond dat dit niet werd gemeld.
Behandeling door cryo•Pedicure
Diana•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakvrouw die werkt met fijne producten die zacht zijn voor de huid. Kom hier al jaren en zou niemand anders voor een gezichtsbehandeling willen vragen.
Behandeling door Berry Kamal•Facials / Gezichtsbehandelingen
Hans•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super salon waar je je welkom voelt en persoonlijke aandacht krijgt. Mijn moeilijke huid is enorm opgeknapt dankzij de geweldige gezichts behandelingen. Ook heb ik een heerlijk pedicure gehad🙏🏽 Ik blijf hier zeker terug komen!!!!