Ik ben nu 5 behandelingen verder met het laseren en ik ben al super tevreden na de 1e keer behandeld te zijn! Hele lieve meiden die zorgen voor een prettige sfeer tijdens de behandeling. Resultaat is uitstekend! Dankjewel Berrys Beauty
Behandeling door Alisha•Laserontharen
noaul•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
ik had wimper lifting gedaan maar na een uurtje mijn wimpers waren niet gelift en tanden bleken twee sessies tegelijk maar ook geen verandering. letterlijk waste of money
Wimper permanentToon alles…
Dima•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve medewerkster en ze doet haar werk goed. Denkt met je mee en wilt het beste voor haar cliënt. Neemt ook de tijd en heeft geduld. Je bent echt een topper Emine ga zo door!
Behandeling door Alisha•Laserontharen
Sura•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte behandeling!
Behandeling door Sarah Kheder•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer fijne behandeling gehad. Een top medewerkster die heel zorgzaam en deskundig is. Ze werkt heel netjes en gaf me goede tips mee. Ik kom zeker weer terug💪🏾