De behandeling was heel secuur en werd goed geluisterd naar mijn wensen.
Behandeling door Ayat•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Mirjam•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
👌👌👌
Behandeling door Alisha•Laserontharen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Chiara is een top pedicure! Kon dezelfde dag dat ik had gebeld terecht voor een behandeling,wat erg fijn was. Ik had heel erg last van ingegroeide teennagel, nou met heel veel geduld heeft ze me helemaal van mn klachten afgeholpen. Ik ben zeer tevreden! Daarnaast is ze ook een super lieve medewerker die secuur correct en aandachtig werkt. Ik heb gelijk al een nieuwe afspraak ingepland. Heel erg bedankt en tot over paar weken!
Behandeling door Roya•Pedicure
Ingrit•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima ben heel tevreden
Behandeling door Melaf Kamal•Vrouwen harsen - gezicht
krekan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is echt een super fijn salon waar je je thuis voelt! Gezellige sfeer! Ik word altijd warm en aandachtig geholpen. Contact is direct en praktisch. Ik ben een aantal keer behandeld door Emine en heb gemerkt dat ze een hart voor haar vak heeft en dat geeft me veel vertrouwen.Ook geeft ze altijd stap voor stap aan hoe ze te werk gaat. Ik ben zo tevreden met mijn behandelingen! Ik vind echt dat ze heel precies en nauwkeurig werkt en weet wat ze doet. Kortom een zeer deskundige specialiste👏🏾
Behandeling door Alisha•Facials / Gezichtsbehandelingen