Goede, nette correcte service, goed assortiment, klantvriendelijkheid en gemakkelijk bereikbaar ook met evt openbaar vervoer. Parkeren ook geen probleem
Behandeling door Berry Kamal•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb zojuist mijn derde laserbehandeling achter de rug. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Na de eerste behandeling merkte ik al een sterke vermindering van mijn haargroei. Emine is heel vriendelijk en houdt rekening met je. Ze zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Ook werken ze daar hygiënisch en netjes, wat ik erg belangrijk vind. Ik raad het zeker weten iedereen aan!
Behandeling door Alisha•Laserontharen
Selien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was echt fantastisch! Ik ben zo blij met het resultaat en er werd steeds heel aardig gevraagd of het niet te veel pijn deed.
Behandeling door Ayat•Wenkbrauwen - threaden
Mare•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling.
Behandeling door Ayat•
Gezicht threadenToon alles…
Fennie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone verzorgde salon met goede service! Chiara neemt de tijd voor je behandeling en raffelt het niet af. Ook nog eens heel aardig personeel :)