Helaas een niet zo fijne ervaring gehad. Er werd hard gescrubd met een scrub met grove korrels, wat niet goed is voor de huid. Werd geholpen door een lieve meid maar de geur van rook was erg aanwezig. Weinig onzuiverheden verwijderd. Een kleimasker 20 minuten laten zitten, wat ik een beetje onnodig en zonde vind van de tijd en de prijs die je betaald. Ik baal enorm van deze behandeling en raad hem niet aan. Mijn huid voelt geïrriteerd en is maar een paar onzuiverheden armer, helaas.
Behandeling door cryo•Acnébehandeling
Demi•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima behandeling vriendelijk geholpen
Behandeling door cryo•Wenkbrauwen - threaden
Rianne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een lieverd is het, was een hele fijne behandeling en vertelde veel over de behandeling en producten die ik nodig had.
Behandeling door Sarah Kheder•Facials / Gezichtsbehandelingen
Selma•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heel fijn en goed
ZonnebankToon alles…
Sabine•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd heel goed geholpen bij Berry’s Beauty, de medewerkers zijn top!!