Werd vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Was ook snel klaar en professioneel gedaan.
Styling door Rayben Kingsman•Mannen knippen
Jules•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Was top...zoals altijd!
Styling door Rayben Kingsman•Mannen knippen
Max•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn knipbeurt! Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en het resultaat is top. Zeker een aanrader, Ik kom hier zeker nog terug! 💇♂️✨
Styling door Rayben Kingsman•Mannen knippen
Imad•4 maanden geleden
Geverifieerde review
vandaag weer top geknipt, Oren onthaard. Top kapper