Good haircuts. Very Good value. Great location. Service and professionalism can improve.
Mannen knippen
Guest•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd gewoon top!
Styling door Rayben Kingsman•Mannen knippen
Maikel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great barber, cool atmosphere
Styling door Rayben Kingsman•Mannen knippen
Hans•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren tevreden klant hier. De afgelopen tijd hebben ze wat wisselingen in het personeel gehad, maar dit heeft geen invloed op de knip kwaliteiten. Ga zo door guys!