The service was professional, I was accepted on time and I had a pleasant relaxing experience
Styling door Rayben Kingsman•Baard trimmen en scheren
Vassilis•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience and was warmly welcomed into the salon, asked for coffee/soda which was very different from others. My boy got a very nice cut and was happy. I returned for a small realignment on the cut, was fixed without hesitation.
My go to salon for future...!
Styling door Rayben Kingsman•
Mannen knippenToon alles…
Suresh•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke knipbeurt is even kwalitatief. Altijd op mijn gemak met een drankje en een goede sfeer met een kapper die weet wat hij doet!
Mannen knippen
Yilmaz•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Another booking, another pleasant experience. Great haircut, new and nice colleague took care of it. Can't wait to come back soon. Recommending to everyone!