Always grest job done by nelly and amazing and long lasting nails. Have been coming for a year!
Behandeling door Nelly•Nagelversteviging
Francesca•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom nu al iets langer dan een jaar bij Nelly en ben altijd super tevreden! Super lieve en gezellige meid, en ik vertrek altijd met prachtige nagels.
Behandeling door Nelly•Builder gel manicure
Chrissy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en deze keer prachtige paasnagels!
Behandeling door Nelly•Nagelversteviging
Theresia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie valentijn nagels! Vooraf stuur ik foto’s en vraag of het mogelijk is dan zijn we beide goed voorbereid.
Behandeling door Nelly•Nagelversteviging
Theresia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
ik kom al een poosje bij Nelly en ben altijd erg tevreden. ze is aardig en werkt netjes met als resultaat prachtige nagels!