Laatste behandeling was al weer even geleden en het was de hoogste tijd om me even heerlijk over te geven aan de handen en serums van Dusty. Zalig, zalig zalig en altijd prachtig resultaat. Dank je wel.
Chris•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top behandeling bij Dusty!
Klara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakvrouw! Fijne behandelingen,mooie producten die doen wat ze beloven. Ik kom er graag
inge•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top!
Victorine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dusty was really nice and had a lot of good skin advice. Recommended!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen