Heb een finne gezichtsbehandeling gehad. Samen een doel gesteld voor mezelf en nu op naar de volgende behandeling.
Bedankt voor je vakkundige behandeling.
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jardo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dusty is vriendelijk en deskundig in haar vak. Is eerlijk en geeft goede tips!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Judith•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk. Er was aandacht voor een plekje bij de wenkbrauw. Dusty adviseerde er naar te laten kijken.
Dat geeft geeft goed gevoel!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Wilma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super bedankt weer voor de prachtig behandeling
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
jessica•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
GeWelDig!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen