Helaas niet tevreden, ben helemaal naar noord gegaan om me haar balayage te doen eindstand heb ik highlight gekregen en vondt dat te donker, leek niet op wat ik haar liet zien, mocht nog keer komen eindstand zei ze ik ga niet in 1 keer blond verven kost me veel tijd . Dus ben zwaar ontevreden.
Had liever me tijd en kosten aan iemand anders verspild.
Imane •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om weer bij Asmae te komen! Professioneel en weet wat ze doet!
Styling door Asmae•
TonerToon alles…
Hiba•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Al jaren vaste kapster en altijd tevreden!
Styling door Asmae•Highlights - half hoofd
Souad•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service altijd.
Styling door Asmae•
Vrouwen kleurenToon alles…
Khadija•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!! Me haar zag er ook prachtig uit, zeker voor herhaling vatbaar:)