BijAsmae Reviews

Loenermark 476C, 1025TR Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
21 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Helaas niet tevreden, ben helemaal naar noord gegaan om me haar balayage te doen eindstand heb ik highlight gekregen en vondt dat te donker, leek niet op wat ik haar liet zien, mocht nog keer komen eindstand zei ze ik ga niet in 1 keer blond verven kost me veel tijd . Dus ben zwaar ontevreden. Had liever me tijd en kosten aan iemand anders verspild.
Altijd fijn om weer bij Asmae te komen! Professioneel en weet wat ze doet!
Al jaren vaste kapster en altijd tevreden!
Top service altijd.
Top service!! Me haar zag er ook prachtig uit, zeker voor herhaling vatbaar:)