Kasia was gelijk super vriendelijk Je voelde je gelijk welkom Wat een handen heeft kasia echt een heerlijke massage gehad ik gaf aan dat ik last had van mijn onderrug en dat pakte ze gelijk aan het was echt super ik kom zeker terug
Behandeling door Kasia•Therapeutische massage
Anne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige locatie aan het randje van centrum Haarlem. Rustgevende ambiance en goede energie. Kasia weet wat ze doet en pakt de plekken die extra aandacht nodig hebben goed aan. Ik was de volgende dag weer helemaal nieuw. Een aanrader!
Behandeling door Kasia•Deep tissue massage
Vivienne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt een ontzettend fijne massage gehad. Voel me heel ontspannen.
Na afloop krijg je de tijd om nog even bij te komen met een kopje thee. De sfeer is ook heel ontspannen. Echt een aanrader!
Behandeling door Kasia•Therapeutische massage
Iris•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb vandaag mijn eerste behandeling gehad bij Kasia en dit was super.
Ze neemt echt de tijd voor je en kijkt met passie hoe ze je het beste kan helpen.
Ik kom zeker terug!
Behandeling door Kasia•Lymfedrainage
Veronique Julia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een geweldige massage door een super aardige therapeute ! Ze nam alle de tijd waardoor ik me echt gehoord en ontspannen voelde,Absolute aanrader voor vrouwen die even willen ontspannen aan de drukke