Ik vind het heel fijn om mijn nagels bij deze salon te laten doen. Altijd een vriendelijke sfeer en als resultaat krijg ik unieke nagels geheel naar mijn wensen
Behandeling door Valeriia BLOOM BEAUTY•Manicure
Nadja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
She is amazing she makes nails perfect and so beautiful
Behandeling door Valeriia BLOOM BEAUTY•Manicure
Luana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en goede manicure gehad. Gastvrij en vriendelijk. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Valeriia BLOOM BEAUTY•Manicure
Essine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles goed
Behandeling door Valeriia BLOOM BEAUTY•Manicure
Наташа•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste salon❤️. Valeria is de beste meester die ik ooit heb ontmoet.