moest een half uurtje wachten en vond het niet super mooi gelakt. zaten wat bobbeltjes op
Behandeling door AnnaโขGellak manicure
Maartjeโขongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very far of being a decent job. The nails were done way too fast and itโs not looking good at all. I have vernish outside the nails as well. Just not well done at all. And youโre not cheap at all so your price is unbelievable for what I got! Iโll be not coming back.
Behandeling door KikiโขGellak manicure
Anoniemโขongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great manicure!
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
Katโขongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
bad basic manicure, i wouldn't return.
Behandeling door KikiโขGellak manicure
Anoniemโขongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak gemaakt online. Had 2 afspraken online manicure voor vriendin en opvullen voor mij. Niet meteen geholpen vond ik niet erg. Wat ik erg vond is dat ik geen andere nagellak kleur kon krijgen met als alibi ik heb geen tijd.. Really ik heb een afpraak vertelde ik kreeg als antwoordt bel voortaan is beter?Vorige keer wilde ik ook pinnen en is me op het hart gedrukt kom met contant. Heel onbeleefd en ruw en dat was aan resultaat te merken. De manicure ook waardeloos!Ik ben er klaar mee!