Helaas niet een hele fijne ervaring. Styliste was erg ruw met vijlen, waardoor ik 4 vingers bloed kreeg. Verder mocht ik gedurende de behandeling niet naar haar of mn handen kijken maar moest ik naar links of rechts kijken. Erg onbeleefd. Nagels zijn opzich oke maar niet netjes afgewerkt en het ziet er dus niet uit vanwege de wondjes die ik heb gekregen door het ruwe vijlen.
Behandeling door EmmaโขGelnagels
Lauraโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door VanessaโขGellak manicure
Periโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en mooie nagels
Behandeling door AnnaโขKunstnagels opvullen
Evaโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I booked Lynn and asked to come earlier and got someone else. She was very rude and in a hurry and did not really help good..