Fijne salon, aardige medewerkster en mooi resultaat!
Behandeling door VanessaโขGellak manicure
Annaโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Really nice but deluxe is not worth it. Itโs โฌ10 more expensive but its only a hot towel and one cream. I normally dont leave any reviews but this was disappointing.
Behandeling door AnnaโขManicure
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Not a friendly environment.
Behandeling door Vanessaโข
PedicureToon allesโฆ
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lak is heel netjes gedaan en blijft lang zitten. Ik moest alleen 20 min wachten, dat was jammer