Onaardig, niet hygiรซnisch, niet mooi gedaan (scheef geveild, lak zit op mโn huid, volgens mij is er ook een andere kleur gebruikt dan ik heb gekozen). Ik was binnen 10/15 min klaar. Maar goed, wel maar โฌ20, dus als je geen perfect gelakte nagels wilt of er niet komt voor de experience dan is het prima voor die prijs.
Behandeling door AnnaโขGellak manicure
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
The person attending to my manicure was kind, and the price for a gelish manicure is definitely attractive. However, the cleanliness of the place really was sub par. The station I where I had my manicure clearly hadn't been cleaned between appointments, and I spent the whole time looking at someone else's nail clippings.
Gellak manicure
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon om voor een goede prijs je nagels te laten doen.
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
Mandyโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn mooi gedaan. Dat was ook alles. Erg onaardige mensen en alles moet snel gedaan worden.
Behandeling door AnnaโขGellak manicure
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam did such an amazing job on my nails, they turned out even better than I could have imagined! She was very professional and fast, great service.