Een jaar geleden kwam ik hier en vond ik het geweldig. Deze keer was t het alleen wel anders. Ten eerst was er onduidelijkheid over wat โnaturalโ color inhield. Ten tweede vroeg ik om stiletto nagels en kreeg ik scheve en on even almond. En derde tijdens het veilen begon ze echt af te raggen en had het meisje mij laten bloeden, niet zo erg kan gebeuren. Maar toen ik vroeg om een pleister voor hygiรซnische redenen kreeg ik alleen een snelle veeg met een watten schijfje.
Behandeling door AnnaโขGelnagels
Nanaโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Precise and well polished manicure
Behandeling door AnnaโขGellak manicure
Lindseyโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Very personalized design, amazing
Behandeling door VanessaโขGellak manicure
Maricaโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Behalve het wat lange wachten, ben ik altijd tevreden โจ