Ik vond mijn nagels totaal niet mooi. Maar mijn mening werd compleet genegeerd, omdat het alleen maar om het geld gaat. Ik heb super veel pijn aan mijn nagels op het moment door het vijlen. Geen tweede bezoek waard.
Behandeling door EmmaโขGelnagels
Jenniferโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam is very kind and proffesional. The only thing I didnt like was the chemical smel in the salon. But I will def come back for the good prices and good service! Thank you Sam
Behandeling door EmmaโขGellak pedicure
Ilseโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Awesome nails - thank you!
Behandeling door VanessaโขKunstnagels opvullen
Marieโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
super lief mens, fijne salon. Je krijgt heerlijk de ruimte. Bedankt!
Behandeling door LilyโขGellak manicure
Desireeโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon. Zeker een aanrader. Ik had acrylnagels met gellak en ben er zeer tevreden mee