Helaas waren m'n nagels niet helemaal mooi zelf thuis wat bijgevijld en een sticker op een plek zonder nagellak bewerkt. Dan mag het resultaat er zijn. Helaas is Engels de taal die je hier moet spreken.verders aardige mensen. Wasbak en kraan waar je je handen moet wassen mag echt wel schoner.
Behandeling door LilyโขGelnagels
Anoniemโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige service! Ik kom snel weer terug <3
Behandeling door EmmaโขManicure
Anouckโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Good service !
Behandeling door EmmaโขKunstnagels opvullen
Anoniemโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Loved the end result, and the overall environment :)
Will be going back next month for sure!
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
Inesโขongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
really great nails...would have likes some coffee or tea but other than that I love it