Jade heeft mโn nagels weer super mooi gemaakt. Erg tevreden!
Behandeling door VanessaโขGelnagels
Thirsaโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon. Afwerking kan wel iets beter.
Behandeling door VanessaโขGelnagels
Anoniemโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak looks like a Child did it and took 2 hours
Behandeling door KikiโขGellak manicure
Anoniemโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jade nam de tijd en was heel attent. Behandeling voelde fijn en resultaat was top
Behandeling door VanessaโขPedicure
Nathโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
25 minuten gewacht, geen onaardige mensen maar kon zeker beter wat betreft klantenservice. Mooie gelnagellak dus jammer van het wachten en de afwezigheid van persoonlijke aandacht.