Erg blij met mijn gellak manicure. Zit er netjes en strak op
Behandeling door LilyโขGellak manicure
Sanneโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede ervaringen, zeer tevreden
Behandeling door VanessaโขGelnagels
Anaโขmeer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!!! Jade heeft wederom mijn nagels zo mooi gedaan, solar nagels opgevuld met roze poeder, 2 nagels met een soort marmerprint en goude details erop. Ze nam echt de tijd voor me en is echt super goed in haar werk!