Mooie salon, gellak ook mooi gezet en vriendelijk personeel
Behandeling door Kikiโข
Gellak pedicureToon allesโฆ
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, hele vriendelijke mensen. Zorgde voor een fijne belevenis.
Behandeling door LilyโขGellak pedicure
Jasmijnโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alle gellak was er binnen 5 dagen bijna af!!! Ik heb dit nog nooit eerder bij een nagelsalon gehad! Echt enorm slechte kwaliteit en slecht gezet!!!
Behandeling door LilyโขGellak manicure
Chayaโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele mooie nagels, vriendelijk en werkt super netjes!
GelnagelsToon allesโฆ
brionyโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gel manicure is good, especially for the price. But it is the 4th or 5th time I come here with an appointment, and I have to wait 40 min over my appointment time to get my nails done. I don't think it's worth for the price to waste my time like that...