Erg prettige, persoonlijke en ontspannen sfeer, en kundig personeel
Annemieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely experience as usual !
Ines•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a very nice experience, the place is very nice, the service is good ,the ladies are very profesional and friendly, they make sure that you leave happy, well done!👍