Valentina kwam mij ophalen en zij alleen 'come'. Op de stoel gebaarde zij om een doekje onder mijn onderbenen te leggen. Begon te knippen, zonder een voetbad. Daarna riemen en vijlen. 20 min behandeling ipv 35 min. Duur. Onpersoonlijk. Ga niet terug.
Behandeling door Valentina•Pedicure
Pamela•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
lovely experience, they have new colours and I love my nails
Behandeling door Cathleen•Gellak manicure
Sofia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling!
BindweefselmassageToon alles…
Fleur•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was een heel fijne ervaring. De massegetherapist was vriendelijk en heel profesioneel. De massages deed me echt ontspannen. Heel relaxed ging ik weg. Ik ga binnenkort weer. 😊
Rena•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De medewerksters van Blue diamond zijn allen even vriendelijk. Daarnaast is er een grote deskundigheid. De ruimte van ontvangst en behandeling zijn professioneel, netjes en enorm klantvriendelijk ingericht. Een bezoek aan blue Diamonds is een totale ontspanning.