Heel vriendelijk personeel en goed quality nagels!
Behandeling door Nguyen•Kunstnagels opvullen
Karo•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vakkundige mensen altijd aardig
Goede shop
Behandeling door Thy•Gellak manicure
Chantal•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Thy did a great job! He was quick but skilled. I will definitely be coming back again
Behandeling door Thy•Gellak manicure
Bri-Ann•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Gebrek aan hygiëne, boren worden gebruikt zonder sterilisatie. De pedicureruimte en accessoires zien er vies uit.Gebrek aan hygiëne, er werden ongesteriliseerde boortjes gebruikt. De ruimte en de accessoires voor de pedicure zagen er vies uit. Toen ik vroeg of de boortjes gesteriliseerd waren, brachten ze een kleine set en sponsvijlen en zeiden dat die gebruikt zouden worden voor de pedicure. Vanwege mijn zwangerschap en de slechte hygiene moet ik de behandeling annuleren.