Je kan er zelfde dag nog terecht en ze zijn erg snel! Met 30 min was de gellak klaar, en het zit goed!
Behandeling door Thy•Gellak manicure
Charlotte•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is niet bepaald schoon.
Er wordt zeer beperkt Nederlands gesproken.
Vooraf worden je nagels in water geweekt, waardoor ze al erg slap zijn alvorens ze geknipt en geveild worden.
De gellak wordt dun opgezet, waardoor je nagels nadien heel dun en zwak zijn.
Behandeling door Nguyen•
NagelverstevigingToon alles…
Marianne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top manicure gehad!
Behandeling door Nguyen•Nagelversteviging
Dorothea•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
t is een fijne salon die je nagels goed en mooi zet in een niet te lange tijd