Super goede stylisten, werken nauwkeurig, aanrader
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
anne-marie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Blijkbaar een nieuwe medewerker, zeer hardhandig en pijnlijk met vijlen. Nagels pijnlijk kort geknipt. Sprak geen NL en reageerde niet op mijn vragen .Tip: vraag om een van de vaste medewerkers..
Behandeling door Thy•Gellak manicure
Xxx•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed ontvangen snel geholpen. Behandeling wel beetje ruw en wat te snel. Iets meer aandacht zou fijner zijn zoals bij keuze lengte nagels en basis kleur bij French. Verder helemaal prima en vriendelijke dame bij de kassa.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Thérèse•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon, professionele medewerkers die hard en snel werken