Het was een hele fijne en ontspannen eerste ervaring (kennismaking, meat en treat, wenkbrauwen epileren en verven). De afspraak verliep zoals verwacht. Ook goed advies gekregen. De rest van de dag heb ik verschillende complimenten gehad van mensen over mijn huid en wenkbrauwen.
Esther•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne eerste afspraak. Ik werd goed gewezen op mijn huid conditie en hierna werd er dan ook verteld wat ik meer of minder moet gebruiken of innemen.
Na het consult heb ik een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, mijn huid voelt weer helemaal top top aan!
Goeie expertise en vriendelijk geholpen
Floor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne proffesionele salon, zeer vriendelijk personeel.
Goede uitleg over behandeling.