Heel blij met de dame wie mij vandaag heeft geholpen! Ze heeft een bepaalde kalmte over zich wat heel prettig is. Daarnaast voelt het ontzettend goed wanneer zij de producten in de huid masseert. Volledig ontspannen.
Milou•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een heerlijk ontspannen Facial gehad door super vriendelijke medewerker. Echt een aanrader!
Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marit•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi resultaat naar de behandeling. Het gezicht ziet er stralend uit. Volgende keer zou ik graag meer informatie en uitleg willen krijgen tijdens de behandeling.