Mijn afspraak wordt last minute afgezegd omdat het weer te lekker is, vervolgens probeer ik iets nieuws af te spreken en halverwege dat gesprek stopt het contact. Uren later krijg ik een lui en onwillig tegenantwoord.
Ik heb ook een cancelling fee, waar mag ik mijn factuur heen sturen?
Marlon •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne professionele behandeling
anne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Ontspannend maar ook zorgvuldig.
Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Julia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig personeel en hygiënisch. Ik kom zeker nogmaals