Superfijne eerste introductie! Duidelijke uitleg, erg vriendelijk en efficiënt. Ik ben blij :) tot de volgende keer!
Lenneke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb er maar 1 woord voor nodig: goddelijk!!! 😊
Gea•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijke behandeling, de schoonheidsspecialiste heeft alle onzuiverheden grondig weggehaald en ik voelde me na mijn behandeling weer heerlijk fris en fruitig 😄
Alev •meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was oke. Wat ik heel slecht vond, is de afhandeling van de factuur. Je krijgtniet meteen een factuur mee, maar je moet er steeds achteraan gaan. Na bijna 3 weken bellen , appen en mailen krijg je eindelijk de factuur om te declareren. Ik vind dat niet professioneel naar de klant. Bij andere Salons krijg je meteen een factuur voor de behandeling mee.
Behandeling door Ilknur•Micro Needling
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij met mn behandeling! Altijd een fijn gevoel bij Blush Skin… Hartelijk dank!!