Ik ging voor een meet en treat! De informatie verstrekking was prima, de foto’s waren inzichtelijk (moet ze wel nog via de mail ontvangen) en de behandeling was simpel maar fijn. Ilknur nam ook de moeite om twee gerstekorrels te verwijderen wat super fijn was, maar wreef voor mijn gevoel er iets te veel in dat het normaal buiten de behandeling valt. Al met al relaxerend. Ook ik naar advies voor gezichtsproducten naast de producten die het institute aanbieden. Dat advies kon niet gegeven worden.
Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Je kan het verschil zien van jouw eerste behandeling, en dat vond ik dus geweldig. Je doet het niet voor niks en je blijft enthousiast voor de volgende behandeling!
Peeling
Noor•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Professional crew
Behandeling door sadia•
BindweefselmassageToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, intake was deskundig. Ik ben met een tas vol (dure) producten naar huis gegaan, dus hoop echt dat dat mijn huid gaat helpen en ga binnenkort de algen peeling doen. Ik ben heel benieuwd naar wat dat voor mijn huid kan betekenen.
Wenkbrauwen door Fleur is echt super mooi en strak gedaan!