Ik vond leuk salon vriendelijk medewerkers en je wordt helemaal in watten gelegd super 👍
Behandeling door Ilknur•Peeling
burgida•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima!
Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was heel fijn, alleen de peeling was wel pijnlijk.
Behandeling door Ilknur•Peeling
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik als man weet hier heel weinig vanaf. Maar de dames in de salon weten alles en geven uitstekend advies zowel voor tijdens de behandeling als advies voor na de behandeling.
Peeling
ian•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
duidelijk aanpak vwb acne behandelingen, geen poespas, goede producten voor thuis, informatie over mogelijke kosten overname van aanvullende zorgverzekering.