Hier zou ik aan verslaafd kunnen raken. Door de fantastische massage deden mijn benen minder pijn en zagen mijn voeten er weer acceptabel uit. Nu zelf aan de slag met de goede adviezen Dank Andrea.
Betty•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettige vakkundige behandeling
Mieke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed en prettig geholpen en dank voor de gegeven aandacht.
Mia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer heel fijn geholpen met m'n schimmelnagels. Zeer hardnekkig en doorsmeren maar weer. Het gaat de goede kant op. Goed advies gekregen. Ook wat betreft wondjes op m'n teen (verkeerde schoenen). Fijn desinfecterende zalf erop en een pleister. Nét dat beetje extra is dan wat je nodig hebt. ❤️
Francis•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Boa Flora voor een behandeling. Ervaarde dat als zeer kundig veel kennis goeie uitleg. En de voetmassage was zeer fijn en uitgebreid ik kom zeker bij haar terug