Was top massage! Heerlijke sfeer. We hebben heerlijk genoten. En nog nooit zo ontspannen en los gevoelt in de spieren.
Duo-massage
Patrick•8 maanden geleden
Geverifieerde review
We werden heel vriendelijk ontvangen en daarna samen geïnstalleerd voor de massage. We hadden de duo massage geboekt.
Ze checkten beiden of we lekker lagen en of de druk van de massage voldoende was.
De massage zelf was erg prettig armen,benen,nek en rug kregen voldoende aandacht. Door de ontspanning viel ik zelf bijna in slaap. Daarna heerlijk ontspannen en ' s avonds geslapen als een baby ;-)
Kelly•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne zwangerschapsmassage, ik kom graag nog terug.
Zwangerschapsmassage
Lisa•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Net als vorige week was de massage weer heerlijk. Ik kijk al weer uit naar volgende week.
Anna•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles klopt. Het is zoveel meer dan “slechts” een massage: van de sfeer, de geuren, klanken tussendoor tot het glas water dat je achteraf krijgt aangeboden. Echt een cadeau aan jezelf dat ik iedereen aanraad.