Wederom een hele fijne cacao ceremonie! Een rust moment voor de feestdagen
Esther•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ruimte om de ontspanning massage te ervaren👌🏻
Wilma•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk
Anna•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke duomassage gehad met mijn man.
Erg fijne massage en lekker ontspannen samen weer huiswaarts.
Inge•6 maanden geleden
Geverifieerde review
We werden prettig ontvangen. Er werd direct naar wensen gevraagd en of we last hadden van bepaalde zaken.
We vroegen om een wat stevigere massage en die kregen we het was super fijn alle knopen uit de schouders zijn weg! We hadden overigens een duo massage geboekt echt een aanrader.