Ik vind dit gewoon echt een top plekje. Ze zijn heel vriendelijk, het is mooi en professioneel. Ik zou het iedereen aanraden. Ik ga hier altijd om mijn gezicht te threaden en dat is gewoon super fijn.
Behandeling door Kamer 1•Gezicht threaden
Tamara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon. Kom zeker terug! Mijn wenkbrauwen zijn prachtig
Behandeling door Kamer 1•Wenkbrauwen - threaden
Carina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitzonderlijk
Behandeling door Kamer 1•Vrouwen harsen - Brazilian
K•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er komt niemand anders aan mij wenkbrauwen :) Hanae denkt met je mee en zorgt dat je tevreden de deur uit gaat.
Behandeling door Kamer 1•Wenkbrauwen - threaden
Daphne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really loved this place, such lovely staff and results were great!!