Hanae is very friendly and she did a great job with my eyebrows!Thank you very much Hanae and see you soon!!!
Behandeling door Kamer 1•Wenkbrauwen - threaden
Anna•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en zorgvuldig. Hanae, maar ook de receptioniste, laat je direct op je gemak voelen. Behandeling zelf was niet pijnlijk. Echt heel prettig verlopen zo.
Behandeling door Kamer 1•Vrouwen harsen - Brazilian
Liza•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie plek, professioneel en vriendelijk!
Behandeling door Kamer 1•Laserontharen
T•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi men wenkbrauwen laten doen hier, hele lieve medewerkster, ben heel erg blij met het eindresultaat💕