Altijd super blij met m’n wenkbrauwen. Fijne sfeer in salon. Kom hier al een lange tijd.
Behandeling door Kamer 1•Gezicht threaden
Saskia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en deskundig!
Behandeling door Kamer 1•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Stephanie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always! It was my second time getting my eyebrows threaded by Hanae; the process is fast, nice results and relaxing atmosphere. Totally recommended!
Behandeling door Kamer 1•Wenkbrauwen harsen
Irene•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede klanten service en ik ben blij met mn wenkbrauwen. Would book again!