Kom hier al een tijdje, aanvankelijk voor wax behandelingen en nu overgestapt naar laser behandelingen.
De dames zijn zo vriendelijk en professioneel, een feestje om bij ze langs te komen ☺️
Behandeling door Kamer 1•Laserontharen
Marie-Christine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor dezelfde dag nog een afspraak kunnen maken na annulering bij een andere salon. Ik laat mijn wenkbrouwen niet zo snel door iemand doen maar ze heeft er een nieuwe vaste klant bij. Heel blij met het resultaat!
Behandeling door Kamer 1•Wenkbrauwen - threaden
Soraida•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I really liked the results and the friendly environment.
Behandeling door Kamer 1•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke, leuke dame die weet wat ze doet. Super tevreden met Hanae!