Uitstekende service: persoonlijk, geduldig en eerlijk. Ik had een afspraak voor een laserbehandeling en microdermabr. Tijdens het intake gesprek bleek mijn huid hiervoor niet geschikt en konden de behandelingen niet doorgaan. Dit was geen probleem. Zal zeker terugkomen voor een ander soort behandeling
Angela•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
mooie salon, professionele uitstraling, vriendelijke ontvangst en deskundige uitleg over de behandeling.
Charlotte•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
vakkundig en erg vriendelijk
mijn rug voelt lekker ontspannen en soepel aan