Ik was heel blij dat ik last-minute nog terechtkon bij Rinetty voor een pedicure. Ze nam echt de tijd en voerde de behandeling met veel zorg en aandacht uit. Mijn voeten voelden niet alleen heerlijk verzorgd aan, maar zagen er ook prachtig uit!
Pedicure
J•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super gezellig en heel professioneel. Aliset weet wat ze doet en zorgt dat je er na het waxen goed verzorgd uit ziet. Ik kom sowieso nog een keer terug
Behandeling door Aliset•
Vrouwen harsenToon alles…
Eva•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon en fijne pedicure gehad!
Medische pedicure
Amber•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Inmiddels mijn 2e pedicure gehad bij Rinetty en wat ben ik ieder keer blij als ik de deur uitloop. Ze voert de behandeling echt met passie uit! En over de hygiëne kan ik niks anders zeggen dan perfect! Dit wordt mijn vaste plekje voor pedicure.