Vakkundig geholpen, wij komen hier al 14 jaar.
De salon is aan de kleine kant.
Behandeling door BognaSuchy•Manicure
MwBennis.•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiterst prettig geholpen. Een vakvrouw, die haar werk uiterst secuur doet.
Een klein minpuntje, de nieuwe ambiance is erg klein, en als er veel mensen te gelijktijdig geholpen worden, en de radio staat aan, is het uiterst luidruchtig, mede door de afzuigsystemen en dames die elkaar, gezien het lawaai proberen te overstemmen.
Maar wij zouden voor geen goud ergens anders onze nagels willen laten manicuren.
Behandeling door BognaSuchy•Manicure
Mw Bennis.•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer netjes gedaan, ik ben heel erg blij met het eindresultaat.
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Julia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd: top. Het is altijd een feestje om naar Bogna te gaan