super ik blij als altijd. Lekker voeten weer. Kom altijd graag hier.
Behandeling door BognaSuchy•Pedicure
Inge•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak blijft goed zitten. Mooie kleuren. Bogna is heel vriendelijk en professioneel.
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alweer een superfijne ervaring.
Perfecte nagels die 4 weken lang perfect blijven.Bogna is een uiterst plezierige,gastvrije en getalenteerde vrouw.
Altijd weer fijn om in haar salon te zijn.
☆☆☆☆☆